RELEASE 2018 Mod v1.0

Tema en 'MODS' iniciado por kedy89, 18 de Agosto de 2018.

1. deadhacked97

deadhacked97 Piloto Formula 3 Registrado

Me Gusta recibidos:
    0
    hello guys I'm having a lot of problems with my mod since I do not update many things ... I want to congratulate you for your efforts so that this game keeps running ... but I would like to ask you for a step-by-step tutorial on how to install it ... from the base game or specific ... I hope you can help me to have my game updated ...

2. Alfa Tango

Alfa Tango Piloto GP2 Supporter VIP

Me Gusta recibidos:
    40
    @kedy89
    No, no es el primer coche, es con cada coche con los que hago las temporadas de campeonato, y en cada carrera el primer pitstop es muy largo, y el siguiente o los siguientes pitstop, dentro de la misma carrera, depende de cuantas veces pare, ya los hace correctamente.

No, it is not the first car, it is with each car with those that i am doing the championship season, and in each race the first pitstop is very long, and the following pitstops too, inside the same race, it depends on how many pitstops i do, after that it does it correctly.

Gracias.

3. kedy89

kedy89 Piloto GP2 Registrado

Me Gusta recibidos:
    30
    I see. Still couldn't reproduce it, I'll keep investigating. Can't promise anything though.

4. Alfa Tango

Alfa Tango Piloto GP2 Supporter VIP

Me Gusta recibidos:
    40
  5. Rui_VB

Rui_VB Piloto World Series Registrado

Me Gusta recibidos:
    10
    Estou voltando a instalar o GP4 e quando fui baixar o Zaz Tools o Avast está apitando dizendo que a conexão em download1323.mediafire.com foi abortada porque foi infectada com Win32:Malware-gen. Cheguei a desabilitar o antivírus para baixar sem problemas, mas quando eu fui executar o Zaz com o antivírus novamente habilitado ele bloqueia...Para mim é um equívoco do antivírus, pois confio em você e já me ajudou em outras vezes. Devo classificá-lo no Avast como falso positivo?

Obrigado.

6. phantaman

phantaman Campeon del Mundo F1 Miembro del equipo Administrador Supporter VIP

Me Gusta recibidos:
    419
    É um falso positivo. O Avast o classifica como tal e eu sugiro que use de outro aplicativo de antivírus como o Avira

7. kedy89

kedy89 Piloto GP2 Registrado

Me Gusta recibidos:
    30
    Small update released in the first post, containing new/updated track previews, and a fixed Paul Ricard countrymap. Thanks go to petrus.

A pippo46, jcaranti y phantaman les gusta esto.
  8. rebi1968

rebi1968 Piloto Formula 3 Registrado

Me Gusta recibidos:
    0
    Hello,

can anybody tell me how i can change the performance of the drivers and cars?

9. Rui_VB

Rui_VB Piloto World Series Registrado

Me Gusta recibidos:
    10
    Valeu, obrigado...

A phantaman le gusta esto.

Compartir esta página

1. Este sitio usa cookies. Para continuar usando este sitio, se debe aceptar nuestro uso de cookies.