Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

GP4 crash

LuiGigi48

Piloto Formula 2
Registrado
Registrado
16 de Septiembre de 2013
Mensajes
26
Puntuación de reacción
0
Ubicación
A, A
En algunos circuitos, mi Gp4 se congela y vuelve al desktop:(. Yo uso el GP4 1.02 y el GPxPatch 4.22 y me puse la GP4.exe en modo de compatibilidad para Windows XP Service Pack 3. No utilice ningún mod.

¿Cómo puedo solucionar este problema? ¿Qué debo hacer:confused:?

Lo siento por mi mal español:oops:, pero estoy usando un traductor, a continuación, voy a escribir este poste en Inglés;).

In some circuits, my GP4 keep crash and return to the desktop. I have GP4 1.02 decrypted and I use GPxPatch 4.22 and I have the GP4.exe file set to compatibility mode on Windows XP Service Pack 3. I don't use any mod.

How can I solve this problem? What I need to do?

Hope you help me:)...
 

josekast

Campeon del Mundo F1
Miembro del equipo
Administrador
Registrado
8 de Junio de 2011
Mensajes
2.758
Puntuación de reacción
657
Ubicación
Barcelona
Dime las características de tu ordenador.
Cuando dices, no uso ningún MOD, ¿Te refieres a que es el juego original (sin nada actualizado)?
 

LuiGigi48

Piloto Formula 2
Registrado
Registrado
16 de Septiembre de 2013
Mensajes
26
Puntuación de reacción
0
Ubicación
A, A
My pc requirements are:
Genuine Intel CPU T2300 1,66 Ghz
2 GB RAM
ATI Mobility Radeon X1300

I know, Pc requirements are low because my laptop is old (2006)...
 

LuiGigi48

Piloto Formula 2
Registrado
Registrado
16 de Septiembre de 2013
Mensajes
26
Puntuación de reacción
0
Ubicación
A, A
:ok:

Ok, now I understand, thank you very much:ok:! The fact is that I'm italian, so in my GPxPatch there isn't write "Log file verbosity" but there is write "Details", so I thought that it was graphic details and I selected "low":confused:, but it was wrong. Now I selected "high" and the game doesn't crash anymore:vueltasss:.

Thank you!!

PS: I know that what I want to say has nothing to do with this thread, but can someone send to me 1990 and 1993 mods for Gp4:secret:? Maybe via private messages...
 
Última edición:

LuiGigi48

Piloto Formula 2
Registrado
Registrado
16 de Septiembre de 2013
Mensajes
26
Puntuación de reacción
0
Ubicación
A, A
These mods are very good:)! If you have it, please send to me via private message:secret:!
 
Arriba Pie