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RELEASE GP USA Austin, Texas 2012

ginoblade

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jijona
el wad o el dat no son correctos, el coche va volando por la pista....

si estan correctos, el problema lo debes tener por tu parte, es posible que en el GPxPatch, en GPxTrack tengas un trackset predefinido
entonces al cargar el circuito busca el wad en este caso el de austin pero el dat busca el que tienes predefinido.
Busca el dat desde el GPxPatch.
 
Última edición:

ginoblade

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muchas gracias a todos por las respuestas a este tema,
me alegra que les haya gustado la pista
 

klaus feldmann

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Hey,

I made a new CC-line for this track, because I think the CC-cars could drive a bit better in some corners. But I cannot promise that this CC-line really will be better with your physics, - of course - with my physics it is for sure ;).

he hecho un nuevo cc-line por este circuito porque los coches pueden ir mejor en pocas curvas, pienso.

Link:
 

Herr_FER

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Me encanta, muchas gracias por compartir tu trabajo, se ve genial. A dar muchas vueltas.:yujuu:
Gracias a KTC:(
 

klaus feldmann

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Hey,

another update fot the Austin circuit:
I know, in TV the verges all looked like painted tarmac areas, but the green parts behind the kerbs in real were short artificial grass. I don't know why in Austin they have chosen an other colour (brighter) for their astroturf as for other F1-tracks, but they did.

To make it quick: I made a new col-file with every green surfaces after kerbs having 'hard'-behaviour instead of tarmac.
Here is the link:



EDIT:
I hope everybody knows how to intall it, if not:
0. Extract the download.
1. Make a backup of your original track.
2. Open the wad-file with EasyWad or anything like that. Open the maps/silverstone2001-folder.
3. Copy the downloaded col-file and paste it into the opened wad-folder.
4. Close the wad and insert it in your main-GP4-directory.
Enjoy.
 
Última edición:

josekast

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He subido el circuito con el update de Klaus para que la gente que no sabe añadirlo al .wad

Download:


ginoblade, añadelo al primer post (si quieres).

Saludos.
 

klaus feldmann

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Just a short preview for the next Austin version:

unbenanntq.gif


Changes:
- improved mapping
- real gravel traps

Thanks to ginoblade for permission :ok:!
 

drt01

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nice update! More detailed and more beautiful will be:ok:
 
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