Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

WIP 2011 3D wheels

jucksman

Piloto GP2
Registrado
Registrado
14 de Junio de 2011
Mensajes
102
Puntuación de reacción
5
Ubicación
blumenau, brazil
Here's something I'm working on: 3D bbs 2011 wheels. I also want to make the OZ wheels, but I need help mapping these new wheels, to try to make them compatible with the current 2011 tyre textures. Does anyone want to help?

wheel2jc.jpg

wheel1z.jpg
 

phantaman

@pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Miembro del equipo
Administrador
Supporter VIP
Registrado
20 de Agosto de 2011
Mensajes
1.233
Puntuación de reacción
475
tengo estos (abajo) instalado ... y funcionan bien. la pregunta es: es un modelo wip de usuario Excalibur (GPG.org)



 

plodekk

Piloto GP2
Registrado
Registrado
14 de Junio de 2011
Mensajes
267
Puntuación de reacción
8
Ubicación
Brazil
...........celso, me agrada estes pneus, você poderia me enviar por PM eles????..............:cerveza:
 

phantaman

@pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Miembro del equipo
Administrador
Supporter VIP
Registrado
20 de Agosto de 2011
Mensajes
1.233
Puntuación de reacción
475
i have this package ready... edited textures, 3D shapes and don´t have the permission. i don´t have the excalibur's email address (if someone can contact him) and if he allows, make available. :ok:

tengo este paquete listo... editado texturas, formas en 3D y no tienen el permiso. no tengo el correo electrónico de excalibur (si alguien puede comunicarse con él) y si él lo permite, a su disposición.
 

phantaman

@pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Miembro del equipo
Administrador
Supporter VIP
Registrado
20 de Agosto de 2011
Mensajes
1.233
Puntuación de reacción
475
hahahahaha... eu sabia. é algo que fiz para manter a mente ocupada enquanto não tinha meu PC novo pronto :xd:
 

phantaman

@pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Miembro del equipo
Administrador
Supporter VIP
Registrado
20 de Agosto de 2011
Mensajes
1.233
Puntuación de reacción
475
por MP tudo Ok... aguardem enquanto empacoto e envio para um server ;)
 

phantaman

@pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Miembro del equipo
Administrador
Supporter VIP
Registrado
20 de Agosto de 2011
Mensajes
1.233
Puntuación de reacción
475
compreendam bem... os shapes 3d são 9 e somente um foi parcialmente modificado (car_wheel_front_cockpit.gp4), as texturas exceto rimbolt.tex (hi_ idem) eu mesmo que produzi :ok:

understand well... the 3D shapes are 9 and only one was partially modified (car_wheel_front_cockpit.gp4), except the textures rimbolt.tex (hi_ribolt.tex) i produced myself
 
Arriba Pie